Si vous souhaitez signaler des coquilles dans ce passage, vous pouvez écrire à Morgane Pica (ingénieure d'étude du projet), en précisant l'URL et le titre du passage.


François premier l’an 1530. al. 40. en Normandie.

P Our passer les maistres du mestier ne seront faits aucuns disners, banquets ne conuis, n’autre despense quelconque, encores qu’on le vousist faire volontairement, sur peine de cent sols Parisis d’amende, à prendre sur chacun qui auroit assisté ausdits disners et banquets.

Et sans faire autre despense, ne prendre aucun salaire par les maistres du mestier, voulons qu’ils soyent tenus receuoir à maistrise celuy qui les eû requerra, incontinent apres qu’il aura bien et deuement fait son chef d’oeuure, et qu’il leur sera apparu qu’il est suffisant. Lequel toutesfois non declarons inhabile et incapable de la maistrise, au cas qu’il auroit fait autre despese que celle de son chef d’oeuure, pour paruenir à ladite maistrise. Et en voulons estre priué et debouté par les Iuges ordinaires des lieux, ausquels la cognoissance en appartient.