Si vous souhaitez signaler des coquilles dans ce passage, vous pouvez écrire à Morgane Pica (ingénieure d'étude du projet), en précisant l'URL et le titre du passage.


DV DOVAIRE DES FEMMES ; ET VEVFVAGE DES MARIS.

E trois cens soixante douziesme article commençant Celuy qui esz plege du doüaire a esté accordé pour nouuelle.

a l’article trois cens quatre vingts deux commençant Homme. ayant ei enfant né tif de sa femme à esté adiousté du consentement desdits deputez ces mots Et s’il se remarie il ne iouyra que du tiers, pour nouuelle.

L’ARTICLE trois cens quatre vingts quatre commençant Le mary doit nourrir a esté accordé pour nouuelle, EN Particle trois cens quatre vingts huit commençant Et si les accords de mariage, a esté adiouste par l’aduis desdits deputez, Et toutes contre lettres qui sont faites au desçeu des parens presens audit mariage et qui l’ont signe sont nulles, et ny aura l’on aucun esgard, pour nouuelle,

AVSSI Particle trois cens quatre vingts dix commençant Les meubles escheus à la femme a esté accordé pour nouuelle.

Er le subsequent commençant Aduenant la mort de la femme accordé pour nouuelle.

E r faisant lecture du trois cens quatre vingts douziesme article commençant Apres la mort du mary, Le deputé du bailliage d’Eureux à dit que la Coustume des vicomtez d’Eureux, Beaumont, Conches et Brethueil est telle que La femme prend la moitié aux meubles delaissez par son mary soit qu’il y ait enfans ou non, en payant la moitié des debtes mobiliaires, du nombre desquelles la despense des funerailles n’est contee sinon de l’inhumation du corps et premier seruice.

Dont acte luy a esté accordé pour en informer comme de Coutume locale.

ET l’article trois cens quatre vingts treize commençant Neantmoins s’il ny a que des filles a esté accordé pour nouuelle.

AVSSI l’article trois cens quatre vingts dixneuf commençant La proprieté du tiers de l’immeuble a esté accordé pour nouuelle. Et acte octroyé au deputé de la noblesse de Constances de l’opposition par luy formee contre ledit article sur laquelle il est renuoyé à la Cour pour se pouruoir.

LEs quatre cens commençant s’ily a enfans de diuers lits, quatre cens vn commençant Et ne pourront les enfans, quatre cens deux commençant Les enfans partageront, quatre cens trois commençant Et oi le pere, quatre cens quatre commençant Pareillement la proprieté, et quatre cens cinq commençant La femmeconuolant en secondes nopces, ont esté accordez pour nouuelles.