Si vous souhaitez signaler des coquilles dans ce passage, vous pouvez écrire à Morgane Pica (ingénieure d'étude du projet), en précisant l'URL et le titre du passage.


SOVS L’ART CCCCLXXII. pag. 682.

RREST a esté donné en la Chambre de l’Edict au rapport de MonESPERLUETTE sieur Digot le 12. Iuillet 161 4. entre Iean Hache appellant et Philemod.

Ile Vasnier mtimé, sur vne clameur intentee par ledit le Vasnier, pour retirer huit acres de terre en plusieurs pieces tenuës, partie dn fief d’Encreteuille Rames releuant du Roy, partie d’autre fief nommé Encreteuille Lécam releuant de la Dame Duchesse de Longueuille, toutes lesquelles pieces ledit Hache auoit acquises ensemblement par un seul et mesme prix et contract, et obey à la clameur, et à faire delais de tout ensemble. Du depuis apres l’an et tiour le Vasnier auoit restreint sa clameur à ce qui estoit tenu dudit fief d’Encreteuille Rames, qui estoit seulement vne acre, sans vouloir retirer ce qui estoit tenu de l’autre fief. Hache disoit que le Vasnier ne pouuoit retirer les vnes sans les autres. Par la sentence du Vicomte le Vasnier auoit esté declare receuable à retirer par clameur ce qui estoit tenu dudit fief d’Encreteuille Rames, et que pour ce faire estimation seroit faite par gens à ce recognoissans, dont les parties conuiendroient chacun de deux au greffe dedans la huitaine, autrement en seroit pris et nommé d’office, ledit Fache condamné aux despens. Laquelle sentence ayanteste confirmée par le Bailly sur l’appel à la Cour les appellations ont esté misesau neant sans amende, et ordonné que ce dont estoit appellé sortira son plain et entier effet sans despens.