Si vous souhaitez signaler des coquilles dans ce passage, vous pouvez écrire à Morgane Pica (ingénieure d'étude du projet), en précisant l'URL et le titre du passage.


Au chapitre De choses gayues.

’Aucun a perdu son boeuf, son asne, ou autre chose, qu’aucun ait trouué S comme chose gayue : et la detient, et l’afferme estre sienne, comme chetee, ou donnee : il doit amener son garant à certain iour, qui le deliure. Se le plaintif offre à prouuer par tesmoins que la chose contentieuse soit sienne : et eil qui en est accusé, ou son garant propose le contraire : celuy mesmes en quelle possession la chose fut arrestee, ou son garant, S’il veut la chose auoir, la prouuera sienne par le tesmoignage de loyaux hommes voisins : pourtant que l’an et le iour ne soit passé1.


1

Que l’an et iour ne soit.

Cecy est special és choies qu’un seigneur a trouuces et prinses dedans son fief : comme choses gayues, où comme varech, lesquelles on ne peutreclamer apres l’an et iour. Mais en autre cas l’usucapion des choses mobiles n’a licuen France, selon monsieur Bohier sur la Coustume de Bourges