Si vous souhaitez signaler des coquilles dans ce passage, vous pouvez écrire à Morgane Pica (ingénieure d'étude du projet), en précisant l'URL et le titre du passage.
L’Eschiquier 1501.
N matieres beneficiales qui ne sont de la codition et nature des causes de patronnage d’eglise, ne des autres matieres personnel les mobiliaires, et hereditales, et se doyuent icelles matieres beneficiales vuider par les titres : et a esté ordoné qu’apres que les parties auront esté ouyes, et produit l’vn à l’autre esdites matieres beneficiales, ils escriront par aduertissemens leurs faicts et raisons, qui seront communiquez ausdites parties : lesquelles pourront respondre aux faicts et raisons l’un de l’autre, pour au surplus y estre procedé comme de raison.
C’est à sçauoir en les appointant par Iustice en faict ou en droict, veus leurs brefs memoires ou aduerterez, et leurs additions. Et se baillent lesdits brefs mémoires l’un à l’autre eodem contextu, et les additions apres, qui ne sont communiquees, mais sont produites vers Iustice pour appointer les parties.