Si vous souhaitez signaler des coquilles dans ce passage, vous pouvez écrire à Morgane Pica (ingénieure d'étude du projet), en précisant l'URL et le titre du passage.
Charles viij.
P Ource que nostreCour de Parlement a accoustumé le plus souuent lauant qu’entrer en la visitation ordinaire des procez, de depescher Iles prisonniers et adiournez à cOparoir en personne, et sur ce ouyr le rapport de nos Aduocats et Procureur en ladite Cour, et aussi plusieurs. requestes qui nous touchent, pour l’expedition desquelles elle a accoustume de mander nosdits Aduocat et Procureur : Ordonnons qu’iceux nos Aduocats et Procureur viennent bien matin, à ce que promptement se puisse faire expedition des matieres dont auront la charge, ou seront mandez de nostredite Cour.
Et pource que souuent les informations et procez sont monstrez et baillez par ordonnance de nostredite Cour, à nos Aduocats et Procureurs Nous leur defendons qu’il ne tiennent auec eux, aucuns clercs qui soyent procureurs ou soliciteurs des parties qui plaident en nostredite Cour, ny autres qui soyent pour communiquer aux parties les informations, pieces et procez.
Pareillement defendons à nosdits Procureur et Aduocats, sur semblables peines que dessus faites à nosdits Presidens et Conseilliers de ne prendre aucune chose des parties, soit pour visitation des informations et procez qui leur seront monstrez par ordonnance de nostredite Cour, pour les congez d’accorder, pour eux ioindre auec les parties, et pour quelques autres expeditions qu’ils facent à cause de leurs offices.