Si vous souhaitez signaler des coquilles dans ce passage, vous pouvez écrire à Morgane Pica (ingénieure d'étude du projet), en précisant l'URL et le titre du passage.


Le Style et Charles vij.

Ar le style des Cours souueraines, et par especial de la Cour de Parlement de Normandie, toutes personnes qui ont à besongner en ladite Cour de Parlement, sont tenues se presenter par soy, ou Procureur deuëment et suffisamment fondé, au iour de leurs bailliages, par deuant le Greffier de ledite Cour, ou son commis depute à receuoir lesdites presentations, dedans le premier iour, ou second au plus tard, desdites presentations de leursdits bailliages et seneschaucees, sans esperance de grace. Ou autrement ils ne seront plus receus : ainçois seront tenus pour defaillans, et le defaut de là en auant baillé à la partie. Et si lesdites parties se prensentent dedans ledit temps en personne, ils sont tenus en se presentant faire tymbrer en teste de leur persentation, le nom du Procureur, ou le nommer dedans vingt quatre heures, autrement leur presentation est tenue et reputee pour nulle.

On est receu à se presenter auant le defaut donné en payant vingt sols àla chapelle du Palais, si c’est apres la huitaine.